marți, 17 mai 2011

Cosmarul din Noapte

M am trezit speriat, eram un lac tot... am cautat cateva haine sa ma schimb... apoi m am pus pa calculator... wow cat e ceasu... 4:30 ... nu ar mai trebui sa citesc vro carte de razboi... aseara citeam "Blindatele mortii" de Sven Hassel si imi aminteam ce mi a povestit strabunicul meu sau bunicul... si am visat ca eram intr-un transeu probabil prin Franta pentru ca "inamici" erau americanii... eu eram inbracat intr-o haina militara germana de camuflaj si aveam in mana o carabina... dupa catva timp incepu sa si ninga... apoi inamici au aparut... de aici a fost un haos total, am visat cum eram urmarit de un tanc si cativa infanteristi... iar eu eram singur intr-o padure sinistra prin care nu vedeam nimic...am ajuns intr-o casa iar americanii au inceput sa dea foc si sa intre in casa... m am trezit intr-un moment de invalmaseala cand intrasem in lupta cu un american...



Un comentariu: