vineri, 20 mai 2011

Drum spre casa

Vineri ultima zii de scoala... bine nici chiar ultima zii de scoala, teoretic, dar practic asta a fost ultima zii pentru ca saptamana viitoare este de practica... Luni prezint atestatu la engleza...
Am visat la un sfarsit altfel... bine inca nu a venit dar nu cred ca va fii cum visez...
Ieri am avut un schimb de priviri cu diriga mea... cred ca a inteles ce vroiam sa ii spun si eu cred ca am inteles ce vroia sa imi spuna...
Astazi mi a zambit, pe furis asa cand nu se uita nimeni... ma simt ciudat (gandinduma la ziua de astazi si scriind aceste randuri), am o relatie foarte stransa cu dansa dar este lipsita de cuvinte...
din pacate nu am avut bani sa merg la balul de sfarsit de an, dar am fost surprins cand am vorbit cu dansa ca imediat a dorit sa ma imprumute... apoi sa zbatut pentru mine personal sa imi asigure un loc gratuit...
Ma simteam ciudat astazi si in alte zile ca atunci cand vorbea parca vorbea direct cu mine, pentru mine, si doar pe mine ma intreba... restu colegilor mei cand intrebau ceva era usor dezgustata... si cand lucram la exerciti mereu se asteapta la mine sa raspund... ma priveste insistent parca spunandumi "deschide gura odata".... dintre toate persoanele din clasa la sedinta cu parinti ia spus mamei amicului meu ca numai pe mine si pe el ii respecta cu adevarat... m am simtit prost auzind asta nu stiu de ce?

... Revenind la ziua de astazi care a fost foarte plictisitoare... m am trezit, am mers la scoala unde am mancat in sfarsit inghetata ROM... imi place mult ciocolata si inghetata sa ridigat la asteptarile mele... apoi acasa...
Drumul spre casa a fost foarte lung deoarece trebuie sa merg cu un tramvai apoi cu un microbuz pana acasa la bunica...
in microbuz a fost mare agitatie astazi... am avut noroc ca am prins un Isuzu...
in fata mea erau niste copii de nu mai mult de 14 ani... pareau a fii impreuna... era foarte dragut sa ii vezi... parca nimic nu mai exista in jurul lor... imi este dor de sentimentu asta... pe care nu l am mai simtit de acum 2-3 ani... fata era imbracata intr-o camasuta albastra... si avea cateva stelute desenate pe o mana... el era impracat tot intr-o camasuta dar verde... ascultau muzica si se priveau in ochi... apoi sau sarutat... langa mine sa pus un baiat care il cunosteam... a vorbit tot drumu despre nu stiu ce joc... in spatele meu stateau 2 fete... un dintre ele era foarte draguta... parul rosu, ochi caprui... era imbracata intr-o bluzita neagra cu led zeppelin, avea o palariuta in cap... si la mana dreapta cateva bratari... simple dar dragute...
soferul era un baiat de vro 25 de ani pe care toata lumea ii zice Mimi... nu stiu de ce si nici nu am intrebat... in rest nu imi amintesc... aaa stai la jumatatea drumului se luasera 2 tiganci la bataie dar am pus castile in urechi si m am uitat pe geam...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu