sâmbătă, 30 aprilie 2011

Cu cateva nopti in urma



Eram singur, ma intorceam de la cumparaturi... cand deodata imi suna telefonu...era ea, persoana care ma marcase mult in acesti ultimi doi ani...raspund... si inima incepe sa imi bata nebuneste...
-ce faci mai?
-bine, tu ce faci? o intrem eu
-pai uite acasa, ma intrebam ce faci... cum a mers la Breaza?
-Respins...doar atat am zis si deodata m am intristat...
-Imi pare rau...spune ea pe un ton trist, apoi ofteaza... eu plec...
-Unde? o intreb eu repede...
-In italia...
-Offff, ce pot spune, ai grija de tine nu mi ar place sa aud peste catva timp ca ai patit ceva...
-Am nu mai fii asa ingrijorat...
-Pai si ce o sa faci acolo. o intreb eu pe un tot apasat si serios
-Nu stiu, vad eu. Deocamdata matusa mia gasit un post la ea... se aude ploaie unde esti ca in Bucuresti nu ploua... ma intreaba ea
-Sunt acasa in Calarasi... in seara asta dorm la varamea maine ma intorc in Bucuresti...
-Pai cam atat am vrut sa iti spun, trebuie sa plec...
-Bine mai, vezi ce faci ai grija de tine...
-Si tu la fel.. pa pa pa
-Pa pa
Incepuse sa ploua marunt dar continu si mai aveam atat de mult de mers pe jos pana la verisoara mea... Eram trist, nu stiu de ce dar eram, ma despartisem de atata timp de ea si tot ma afectat atat de mult ce facea...
Suna telefonu verisoara mea... ma mai linistesc nitel...

Un comentariu:

  1. melodia si poza...sunt chiar geniale...si nu mai folosi prescurtari de mess.... cum ar fi "tn" sunt naspa pentru o poveste...
    si convorbirea a fost ciudata...dar totusi,... te-a sunat ca sa vad cum esti, deci ii pasa de tine..^^

    RăspundețiȘtergere